Siemens TK76K573GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TK76K573GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

EZW 15-02-2015
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Mooi vormgegeven apparaat met vele mogelijkheden van espresso tot latte macchiato. Hoeveelheden per kopje en koffiesterkte kunnen ook worden ingesteld, ideaal!

alle namen zijn al in gebruik dus dan dit maar 23-01-2015

veel mogelijkheden aanwezig.
koffie, cappuccino, latte machiato, maar ook warme melk of alleen melkschuim of warm water.
de hoeveelheid koffiebonen per kopje en de maalfijnheid zijn persoonlijk in te stellen.
ook het configureren van een persoonlijke voorkeur is mogelijk
de temeratuur zou wat hoger mogen (ondanks de hoogste instelling)
reinigen kost even wat aandacht en tijd maar is verder niet moeilijk of ingewikkeld
voor het gebruik met melk moet een los slangetje worden aangekoppeld, dat is net wat minder in vormgeving en gebruik.
verder een prima apparaat.

Hilde Martine 23-01-2015
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Ik ervaar ontzettend veel gemak van mijn koffiemachine. Met een goeie arabica boon en het liefst een volle melk, zet ik een heerlijke latte machiato maar ook een goede espresso (volgens de ervaren espressodrinkers). De machine is op ieders smaak in te stellen en wil je meer melkschuim dan kan dat ook. Ik vind het heerlijk dat mijn aanrecht vrij is van apparaten en deze inbouwmachine hangt mooi op hoogte waardoor je er met schoonmaken ook makkelijk bij kan. Mijn tip: na het gebruik van melkschuim zet ik het slangetje in een kopje heet water en met dezelfde functie melkschuim 'stoom' ik het slangetje weer helemaal mooi schoon. Ideaal.

Cock van Spijkeren 23-01-2015
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

na gebruik van 3 jaar loopt de kwaliteit toch wat terug, koffie padjes worden wat minder stevig en het afval bakje waar de padjes invallen bevind zich wat water

Richard Kluijtmans 17-01-2015
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Voldoet geheel aan verwachting. Zelf zonder gebruiksaanwijzing te lezen spreekt bediening voor zich. Mooi strak design.

sossabos 08-01-2015
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Mooi apparaat werkt goed, nu naar een jaar wat storingen. Maar even een nieuwe unit erin en hij doet het weer naar behoren. Allemaal binnen de garantie dus kost niks.

Tom Verhoeven 1968 05-01-2015
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Werkelijk een fantastisch apparaat. Werkt zeer eenvoudig, prettig, intuitief en biedt vele mogelijkheden. Heerlijk om met paar drukjes op de knop snel een heerlijke koffie, cappuchino, Latte Machiato, warme melk enz. te zetten...aanrader.

Maupie09 23-12-2014
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Geweldige smaak van de koffie en zeer gebruiksvriendelijk apparaat. En supersnel klaar voor gebruik!

Kiewitt 11-12-2014
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

top machine werkt perfect goede koffie en zeker gebruik vriendelijk wij zullen andere mensen deze ook aanbevelen

Huber1 03-12-2014
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Eenvoudig in gebruik, makkelijk te reinigen, perfecte koffie.
Mooi design zeker een aanwinst in de keuken.

Marc1970X 01-12-2014
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Functionaliteit van dit apparaat is zeer goed, koffie drinken is hiermee een soort van "magic moment" geworden. Het design is aansprekend en is een sieraad voor onze keuken, een echte eye catcher.

HarrieBr 21-11-2014
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Lekkere koffie en eindelijk ook een prima cappuccino apparaat. Redelijk eenvoudig schoon te maken.

AAMH 20-11-2014
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Prima apparaat. Alleen schoonmaken zou wat handzamer mogen zodat je ook zelf kan onderhouden. Lekkere koffie en goede melkschuimer.

Erna Wisselink 19-11-2014
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Het koffieapparaat ziet er erg strak en mooi uit.En de koffie smaakt heerlijk.Er zijn veel mogelijkheden voor verschillende soorten koffie.Ook is het makkelijk schoon te maken.

Aalbregt 24-09-2013
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Wij hebben deze machine nu bijna 5 jaar en niets dan ellende! de service monteur is zo'n 8 x langs gekomen en bijna alles is vernieuwd. Hij gaf nu als advies de machine maar om te ruilen voor een nieuw tegen betaling van ongeveer hetzelfde bedrag als we er oorspronkelijk voor hadden betaald. Daar kunnen we niet mee instemmen en zijn nog in gesprek met de fabrikant voor een beter voorstel, maar tot op heden geen resultaat. We hebben meer dan 4 Siemens machines , en dus 5 jaar garantie, maar denken er nu sterk over dit merk nooit meer te kopen als men het normaal acht om de 5 jaar meer dan 1000,- voor zo'n apparaat te moeten neerleggen!

caroline 21-10-2015

Zelfde meegemaakt. Die van ons is ook meer dan vijf jaar. Alles al meer dan een keer vervangen. Nu vliegt hij buiten. Kost ons al een fortuin.

My-life 06-02-2012
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Inmiddels al heel wat kopjes koffie uit dit apparaat getapt. De smaak ligt natuurlijk aan de bonen, verhoudingen en persoonlijke voorkeur, maar tot nu toe vind iedereen onze koffie heerlijk.

De instelmogelijkheden zijn redelijk beperkt. Je kunt de maling, sterkte en hoeveelheid uiteraard instellen. Ook de temperatuur is instelbaar, maar die hebben we al op max staan wat net voldoende is. (Wij warmen de kopjes op met warm water omdat de koude melk de koffie anders snel doet afkoelen.

Het apparaat is eenvoudig in gebruik. Wel laten we hem na elke koffie met melk even kort zelf doorspoelen. Het verhaal van MarcW1980 herken ik niet. Eens in de paar maanden volledig reinigen gaat voor alsnog prima.

Vormgeving is wederom persoonlijk. De losse melk kan en het slangetje hadden misschien anders gekund, maar het is een mooie toevoeging aan onze keuken.

Aangezien we hem nog geen jaar hebben is er weinig te vertellen over de duurzaamheid. So far so good.

MarcW1980 02-01-2012
Geschreven voor: Siemens TK76K573GB

Apparaat zet heerlijke koffie of andere dranken. Onderhoud blijkt echter een zeer gevoelig aspect te zijn, net als bij de voorganger TK76K572. We hebben het koffieapparaat minutieus onderhouden conform de handleiding en toch bleek dit niet goed genoeg te zijn; de melkopschuimer begon ermee op te houden. Vervolgens Siemens gebeld omdat we garantie dachten te hebben. De monteur die bij ons langs is geweest gaf aan dat hij wekelijks vele van dit soort gevallen had en dat het schoonmaken van het apparaat veel intensiever moet dan wat in de handleiding staat. We moeten in principe elk onderdeel elke nacht in heet water met afwasmiddel of keukenzout laten weken om afzettingen te voorkomen. Als we dit van te voren hadden geweten (of het had in de handleiding gestaan) dan was ons 150 euro bespaard, want uiteraard valt dit volgens Siemens niet onder garantie....

RemcoBrouwer 28-08-2012

Hallo Marc,

Wij overwegen om ook zon apparaat te kopen, we zijn nou 7 maanden verder. Heb je verder nog problemen gehad?